Szolgáltatásmenedzser - Nagyvállalati környezet - Adatközponti terület

A feladat

/* Modern technológiák || Béren kívüli juttatások || Alkalmazott || HO lehetőség */

Nagyvállalati ügyfelünk keresi új adatközponti szolgáltatásmenedzser kollégáját nagy referenciaértékű projektjeihez.
Ha szeretnél egy remek közösség tagjaként dolgozni, ahol számos expert szakemberrel dolgozhatsz együtt, akkor olvass tovább, hogy milyen feladatok várnak Rád!

Feladataid:
• Ügyfélmenedzserek szakmai támogatása adatközponti szolgáltatási igények megoldásának meghatározásában
• Ügyféligények adatközponti szolgáltatási tartalmának azonosítása, pontosítása
• Műszaki árajánlatok elkészítése
• Beszerzések, alvállalkozói szerződések kezdeményezése, nyomon követése,
szakértői közreműködés
• Ügyféltárgyalásokon való részvétel
• Szolgáltatások kialakításában, szolgáltatási szintek meghatározásában való részvétel
• Pre-sales tevékenység műszaki támogatása

Ügyfelünk kiválasztási folyamata 2 körös:
1. HR és szakmai interjú
2. vezetői interjú

Elvárások

• Felsőfokú műszaki végzettség • Legalább 2 év releváns szakmai tapasztalat nagyvállalati rendszerek szolgáltatásainak működtetésében és/vagy üzemeltetésben • IT infrastruktúra szolgáltatási ismeretek Elvárt softskillek: • Rendszerszintű gondolkodás • Hatékony szervezési és kommunikációs készség • Csapatjátékos hozzáállás

Szükséges nyelvtudás

Angol nyelvismeret

Szükséges dokumentumok

Szakmai önéletrajz

Kiválasztásnál előnyt jelent

• Projektmenedzsment tapasztalat, • ITIL alapismeretek • Adatközponti és/vagy IT infrastruktúra piac ismerete (beszállítók, gyártók, megoldások)

Minimum heti óraszám

40 óra

Típus

IT PM

Munkavégzés helye

Budapest, 13. kerület

Amit a megbízónk kínál

• Stabil céges háttér, 1500 fő • Rugalmas munkarend • Cafetéria • Személyes fejlődés elősegítése • Családbarát cég • Nagy referenciaértékű projektek

Iroda

Budapest