Adminisztrációs Vezető - Nemzetközi környezet

A feladat

/* Stabil céges háttér - Összetartó közösség - Változatos feladatok */

Partnerünk globálisan piacvezető szerepkört tölt be repülésszimulációs területen. Stabil hátterű, dinamikusan fejlődő cégként keresnek Adminisztrációs Vezetőt.

Munkaköröd az alábbiakból fog állni:
Pénzügyi adminisztráció:
• Havi, negyedéves és éves jelentések készítése
• Előrejelzések és költségvetések elkészítése
• Készpénzkezelés előkészítése beleértve a vevők igényeinek, szállítói tartozások kezelése
• Jelentés menedzsmentnek és a regionális pénzügyi csoportnak

HR adminisztráció:
• Foglalkoztatási nyilvántartások elkészítése: beléptetés, átruházás, előléptetések és felmondások
• Havi bérszámfejtés készítése
• HR policy betartatása az új és meglévő alkalmazottak körében
• Jelentés készítése a vezetőségnek és a regionális HR-csoportnak
• Általános adminisztratív feladatok, ideértve az: irodai tevékenységek összehangolása, irodaszerek rendelése, céges utazások szervezése és költségtérítési igények előkészítése

Elvárások

• HR controlling és pénzügyi területen szerzett tapasztalat • Hatékony adatkezelés az MS Excel segítségével • Bérszámfejtésben szerzett tapasztalat Szükséges softskillek: • Független, önbizalmas és eredményorientált munkastílus • Kiemelkedő kommunikációs és interperszonális képességek

Szükséges nyelvtudás

Angol középfok szóban és írásban

Szükséges dokumentumok

Szakmai önéletrajz

Kiválasztásnál előnyt jelent

• Nemzetközi környezetben szerzett tapasztalat • SAP ismerete

Minimum heti óraszám

40 óra

Típus

Egyéb

Munkavégzés helye

Budapest, 11.kerület

Amit a megbízónk kínál

• Zöldövezeti irodaház, kilátás a városra • Változatos feladatok • Barátságos, összetartó csapat • Rendszeres csapatépítők (síelés, biciklitúrák, gokart, stb.)

Iroda

Budapest