IT rendszerszervező - Multinacionális cég - Pénzintézeti tapasztalat

A feladat

/* Alkalmazott - 6 órás részmunkaidőre lehetőség - Heti 1 nap Home Office - Innovatív nagyvállalat */

Szeretnél egy változatos feladatokkal teli munkakörben dolgozni? Szívesen dolgoznál egy nagy múltú nemzetközi cégnél?

Nemzetközi pénzintézeti ügyfelünk keresi új IT rendszerszervező kollégáját egy 16 fős csapatba.
Ha felkeltette érdeklődésedet a leírás, ne habozz jelentkezni!

Feladatok:

• Nem-élet biztosítási területhez tartozó folyamatok és alkalmazások menedzselése
• Fejlesztések végrehajtásának irányítása
• Ráfordításbecslés és IT specifikáció készítése
• Fejlesztői tesztekben való közreműködés
• Fejlesztések naprakész dokumentálása
• Javaslattétel a meglévő folyamatok, rendszerek innovatív megújítására

Elvárások

• Minimum 5 év releváns szakmai tapasztalat pénzügyi szektorban • AS/400, DB2 magas szintű ismerete • Problémamegoldás, analitikus képesség

Szükséges nyelvtudás

Társalgási szintű angol nyelvtudás

Szükséges dokumentumok

Szakmai önéletrajz

Kiválasztásnál előnyt jelent

• Biztosítástechnikai alapismeretek • Kötvénynyilvántartó és kártörténeti rendszerek ismerete • JIRA/Confluence vagy egyéb feladatkezelők rendszerismeret • SOA, XML • Jártasság nagyobb, hosszútávú projektekben

Minimum heti óraszám

40 óra

Típus

BA/IT tanácsadó

Munkavégzés helye

Budapest, 13. kerület

Amit a megbízónk kínál

• Innovatív, stabil multinacionális vállalati környezet • Heti 1 nap Home Office lehetőség • Étkezési támogatás • Szakmai képzések • Egészségmegőrzés • Rendszeres csapatépítések • Biciklibarát munkahely • Családi iroda játszósarokkal

Iroda

Budapest