IT Team Leader - 6-8 fős Service Desk csapat vezetése

A feladat

/* Alkalmazott || Családbarát munkahely || Szakmai fejlődés || Innovatív nagyvállalat || MSSQL */

Szívesen lennél egy lendületes, összetartó csapat vezetője? Kiváló kommunikációs készséggel rendelkezel? Van tapasztalatod egy kisebb csapat vezetésében?

Akkor nemzetközi pénzintézeti ügyfelünk pont Téged keres! A leendő kolléga feladata a 6-8 fős Service Desk csapat vezetése, amely több száz felhasználó L1 szintű támogatását végzi. Ha felkeltette érdeklődésedet a hirdetés, akkor olvass tovább, hogy milyen feladatok várnak Rád!

Feladatok:
• L1 szintű Service Desk csapat vezetése
• Junior kollégák mentorálása
• Évente néhány külföldi kiküldetés
• Pénzintézeti auditok menedzselése

Elvárások

• Szakirányú diploma • Minimum 3 év releváns szakmai tapasztalat • Minimum 1 év vezetői tapasztalat • Microsoft technológiák ismerete • L3-as rendszermérnöki szintű tudás Szükséges "Softskillek": • Kiváló kommunikációs képesség (szóban és írásban) • Jó problémafelismerő és -megoldó készség • Ügyfélközpontú viselkedés

Szükséges nyelvtudás

Angol nyelv középfokú ismerete (szóban is)

Szükséges dokumentumok

Szakmai önéletrajz

Kiválasztásnál előnyt jelent

• Pénzintézeti tapasztalat

Minimum heti óraszám

40 óra

Típus

Rendszermérnök

Munkavégzés helye

Budapest, 13. kerület

Amit a megbízónk kínál

• Kellemes munkakörnyezet, jó lokáció • Kötetlen munkaidő • Szakmai és egyéni fejlődés lehetősége • Vonzó juttatási csomag

Iroda

Budapest